ارسال کالا در همدان:

مشتریان همدانی که در سایت فروشگاه کالارسان من ثبت سفارش انجام میدهند ، اجناس خریداری شده خود را از طریق پیک موتوری فروشگاه کالارسان همدان تحویل میگیرند.

نکته 1: در انتخاب کالاهای تنظیم بازار، الزاما باید محصولات از شهر موردنظر انتخاب شوند، در صورت انتخاب محصول تنظیم بازار از شهر دیگر مسئولیت آن برعهده مشتری می باشد و در مواردی که سفارش شامل محصولات با فسادپذیری کمتر باشد، ارسال آن به شهر دیگر شامل هزینه حمل می گردد.

نکته 2: سفارشات محصولات غیر از تنظیم بازار مشمول هزینه حمل بوده و از آن سفارشات هزینه مربوطه اخذ می گردد. در غیر این صورت محصولات تنظیم بازار بنابر قرارداد منعقده، به صورت رایگان حمل می گردد و هزینه حملی اخذ نمی گردد.

نکته 3: تحویل کالاهای تنظیم بازار در مدت 1 الی 2 روز کاری پس از ثبت سفارش امکان پذیر است و تحویل کالاهای دیگر براساس نرخ مصوب و از طریق پست و زمانبندی شرکت های پستی صورت می پذیرد.

ارسال کالا در سایر استان ها:

کالاها و سفارشات مشتریانی که در سایر استان ها مستقر می باشند، از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال شده و هزینه پست براساس تعرفه شرکت پست محاسبه شده و بر مبلغ اصلی فاکتور افزونه خواهد شد.